maanantai 22. huhtikuuta 2013

Very soon...

5 yötä jäljellä: mä en oikein tajua, että tää on ihan todellista, joten ehkä siksi mua ei jännitä vielä juurikaan...toki vähän, mutta yleensä oon kovempi jännittämään :) Niin se matkalaukku, en ole avannut sitä; se ikäänkuin tossa odottaa, että meinaatko tehdä jotain vai et :D Joo, huomenna.
Ja toi ei ookaan ihan mikä tahansa viimeistä huutoa oleva laukku, se oli meillä 15 v.sitten häämatkalla Madeiralla. Mulle riittää, että siinä on pyörät alla (ainakin toisessa päädyssä)  :D
Oh man, mulla on hauskaa kun mä näen itseni jo kimpsuineni ja kampsuineni raahaamassa tota laukkua. 
Mähän menen asumaan siis yhteen perheeseen (äiti ja kaks tytärtä, joista toinen ei oo paikalla), maksan vuokran asumisesta 100e/vko ja 25e/vko kaikkien ruokien kera, joten mä pääsen syömään ihka oikeita kotiruokia ja hollantilaisa herkkuja :D Toivottavasti ne ei syö mitään kummallisuuksia....Nyt mä lähden nukkumaan, kello on taas hujahtanut; tein yhtä koulutehtävää ja tarkoitus oli tehdä näyttösuunnitelmaa, mutta se jäi nyt huomiselle. Hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti