sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Tunnelmia illalla

Nyt pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä, että mä olen oikeasti lähdössä jonnekin, kääk :) Mutta mua ei epäilytä, ettenkö mä selviäisi, koska mä tiedän, että mä selviän: osaan avata suuni ja kysyä, jos on kysyttävää tai epäselvää. 
Matkalaukun mä saan huomenna, joten sitten alan urakalla katselemaan vaatepuolta, siellä toivon mukaan on jo kevät pitemmällä, koska mitään talvirompetta en ole ottamassa mukaani. Suomessa ei ole vielä ollut aihetta kevyempiin vaatteisiin siirtyä. Tänään tosin tuli jo lämmin päivä, haravoin ja siivosin takapihaa; on se riemullinen tunne, kun sen kaiken märän ruskean lehtimassan ym.alta punkeaa tuoretta vihreää valtavalla kasvun voimalla. Krookukset ja narsissit ovat jo pitkällä enkä ihan heti tiedä mikä muu näyttää niin kauniilta, kuin kevään ensimmäinen kukka auringon loisteessa. 
Paljon tässä olis tulevalle viikolle hommia, mutta teen ne mitä ehdin ja loput jää odottamaan. Mulla on kaksi näyttöpäivää ensi viikolla ke ja to, perjantai on onneksi vapaata. Ja silloin on iltakinkerit tiedossa, (mahdollisesti hyvän ruoan ja) Vhb-keikan merkeissä. Josta tulikin mieleeni, että ne cd:t mulla täytyy olla mukana; muita tuskin otan ja tarkoitus olis vielä etsiä Paul Coelhon pokkariversio Alkemistista lukemiseksi, ehkä jotain muutakin lukemista voisin etsiä. 
Mun ihana luokkakaveri, joka lähtee siis mun lisäksi sinne, tosin eri paikkaan, mutta samaan kaupunkiin ja yhdessä matkaamme Dordrechtiin, laittoi mulle ystävällisesti sanastoa hollanniksi ja täytyy sanoa, että se on hauska kieli, jota todellakin haluaisin oppia myös puhumaan.
Mua meinaa alkaa särkemään päätä, iltateelle ja nukkumaan: huomenna aamuvuoro eli seitsemäksi töihin. Viime päivinä monista eri syistä mielialat ovat vaihdelleet kyllä hyvinkin paljon, mutta onneksi mä osaan olla helposti kiitollinen asioista: kaikki kyllä järjestyy, kun hoitaa oman osuutensa. Tästä blogista sen verran, että mut paremmin tuntevat tietävät, että mä en osaa kirjoittaa mitään kovin lyhyesti eli kärsivällisiä ovat he, jotka tätä blogia jaksaa lukea :) 

2 kommenttia:

  1. Moi Sisko!
    Muista ajoissa nukkumaan. Kiva, kun kävit eilen ja tyttö oli samaa mieltä Satu-tädin kyläilystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajoissa nukkumaan?? Joo kun pääsis edes joskus ;) Oli kiva nähdä,tuon teille sitten jotain kivaa, minkä laitat sitten hyllyyn koristeeksi :D

      Poista