Historiallinen päivä siis, Hollannissa kruunattiin kuningas ja tänään oli viimeinen Queen's Day: ensi vuodesta lähtien se on King's Day ja päivämääräksi vaihtuu 27.4.
Lähdin kameran mukanani katsomaan juhlahumua, joka ei tietenkään itselle tunnu samalta kun paikallisille. Riehakas ja iloinen tunnelma, iso kirpputori (joita täällä ei ihmetyksekseni muutoin ole), paljon ihmisiä kaikkialla.
Ihana rytmiryhmä, jossa nuori punalippispäinen poika soitti torvea, jota muut komppasivat rummutellen, loistava.
Ihailin rakennuksia, taloja ja varsinkin niiden yläosia kattoineen, jotka ovat upeasti koristeltuja.
Olin kameroineni kun Liisa Ihmemaassa, koska olin yksin liikenteessä. Vähän eksyinkin, mutta onneksi tämä ei ole mikään jätti-iso paikka :D Välillä nautiskelin ihanaa capuccinoa ja vohvelijäätelöannosta (pistaasi-, mango- ja vesimelonijäätelöä kera kermavaahdon).
Kävelin nelisen tuntia ristiin rastiin ja katselin ihmisiä ja enimmäkseen taloja. Kuninkaallisia en nähnyt (yllätys yllätys), mutta jostain paraatista onnistuin napsimaan pari kuvaa
Ihmiset juhlistanevat vieläkin, äsken kuului ilotulitusten pauketta; itse kotiuduin kuuden aikaan ja pötkähdin lepäämään. Sain päivälliseksi aivan ihanaa lihapataa in curry, mm.todella hyvää; perheen äiti on muutenkin innokas ja hyvä kokki ja sovimme, että voisimme tehdä yhdessä jotain suomalaista ruokaa, hän haluaisi kokeilla jotain uutta. Mietin vain mitähän se voisi olla? Täällä syödään paljon perunaa, se voisi olla vaikka karjalanpaistia...noh, jään miettimään sitä itsekseni. Huomenna aamulla on töihinlähtö, joten nyt on aika mennä nukkumaan, hyvää ja rauhallista yötä <3
Lähdin kameran mukanani katsomaan juhlahumua, joka ei tietenkään itselle tunnu samalta kun paikallisille. Riehakas ja iloinen tunnelma, iso kirpputori (joita täällä ei ihmetyksekseni muutoin ole), paljon ihmisiä kaikkialla.
Ihana rytmiryhmä, jossa nuori punalippispäinen poika soitti torvea, jota muut komppasivat rummutellen, loistava.
Ihailin rakennuksia, taloja ja varsinkin niiden yläosia kattoineen, jotka ovat upeasti koristeltuja.
Olin kameroineni kun Liisa Ihmemaassa, koska olin yksin liikenteessä. Vähän eksyinkin, mutta onneksi tämä ei ole mikään jätti-iso paikka :D Välillä nautiskelin ihanaa capuccinoa ja vohvelijäätelöannosta (pistaasi-, mango- ja vesimelonijäätelöä kera kermavaahdon).

Moi Sisko "ykkönen".
VastaaPoistaIhania kuvia olet laittanut ja hyvin kotiutunut sinne. Kohta viikko takana ja ota kaikki ilo irti vaan, kun aika menee niin nopeasti. Täällä Hesassa on aurinkoista, mutta aika tuulista. Loppu viikosta lämpenee, ihanaa. Mulla pari lomapäivää tässä ja pakkailen viimeisiä talvivaatteita pois. Tyttö lähettää Satu-tädille terveisiä. Voi hyvin ja ole kiltisti, heh heh.
Kiitos <3 Vaikea kuvitella, että vielä viikko sitten olin kotona :) Toivottavasti ei sielläkään nyt enää tarvitse mitään talvivaatteita :D Täällä oli eilinen tosi lämmin ja nyt näyttäis vähän samanlaiselta. Mä olen niin kiltisti, kun ihminen voi olla ;)
VastaaPoista