sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Henkinen valmistautuminen

Nyt on sunnuntai: tarkoitus tän päivän aikana saada perustettua ja aloitettua tämä blogi sekä perehtyä Hoidon ja huolenpidon jakson näyttösuunnitelman ja materiaalin miettimiseen ja täyttämiseen. Olen lähdössä käymään siskoni luona ja sen jälkeen tapaan vielä ystäväni.
Huomenna harjoitteluni  alkaa kl.7, joten ajoissa pitäisi päästä nukkumaankin: mä oon iltakukkuja ja noi aamuvuorot on aika työläitä mulle ;)
Ilma on niin hieno, että innostuin hieman siivoamaan tota kaoottisessa tilassa olevaa kuistia ja rapsuttelin vähän maata takapihalla. Näin ensimmäisen perhosen. 



4 kommenttia:

  1. Bloggaaminen on todella mukavaa. Siinä huomaa miettivänsä monesti kaikkia arkisiakin asioita myös siltä kannalta, miten kokemaansa voi jakaa muille. Lämpimästi innostusta toivottaen ja jos hyvin käy, niin ennekuin huomaatkaan niin postauksia on tullut sata ja sitten toinen....
    T: http://pisarat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa :) Sunkin blogia oli tosi kiva lukea ;)

      Poista
  2. Moi Sisko.
    Hyvää matkaa ja ole kiltisti.

    VastaaPoista
  3. Kiltisti: en ymmärrä mitä Anne mahtaa tarkoittaa, mutta olenhan mä :D

    VastaaPoista