sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Here I am in Dordrecht

Täällä sitä nyt ollaan. Matka meni oikein hyvin: lento lähti ajallaan kl.14 Suomen aikaa ja oli perillä 15.30 paikallista aikaa eli tunnin aikaero. Suht iso lentokenttä ja kerettiin Dordrechtin junaan ripeillä askelilla ja pienellä juoksulla, koska meidän piti tietysti ostaa junaliputkin. 

Yleisesti maisemat jo vihertyneet ja eilen paistoi aurinko, mutta ei mikään lämmin ilma muuten, tänään on pilvistä ja olen palellut täällä huoneessani :D 

Todella kaunis huone ja koko asunto, mukavan oloisia ihmisiä ja kaksi aivan ihanaa kissaa, Pluis ja Luci :)


Huomenna alkaa työt ja tänään varmaan lähden katselemaan vähän lähikulmia, kamera mukana tietysti.
Ohessa muutama kuva huoneestani ja kylppäristä, joka ei onneksi olen suomalaiseen tapaan tylsä ;)









2 kommenttia:

  1. Vähänks hieno toi kylppäri! Mul on ikävä mama <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin :) Voi mullakin on teitä ikävä, mutta ennenkuin huomaattekaan, tulen takaisin <3

      Poista