keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Nyt iski jännitys....

Ensimmäinen näyttöpäivä takana ja olo on helpottunut; enää huominen työharjoittelussa ja sekin on näyttöpäivä. Hyvin on mennyt omasta mielestäni harjoittelu alun sairastelun jälkeen.
Dordrechtin säätilat näyttäisi olevan puolipilvistä/poutaista, reilu kymmenen astetta lämpöä. Odotan innolla näkeväni ko.kaupungin ja tietysti Amsterdamin, jossa mulla on treffit kaverin kanssa 1.5.2013.
Hollannissa kruunataan 30.4.kuningas ja koko maa on käsittääkseni aika intona asiasta :) Kehotettiin ottamaan jotain oranssia vaatetta mukaan tai jos ei olen niin huivi tms.
Pakko laittaa tähän oheinen klippi, jonka bongasin jo aiemmin Youtubesta:http://www.youtube.com/watch?v=MCIqLVNyYw8&feature=youtu.be

Näillä mietteillä hvyää yötä <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti