maanantai 29. huhtikuuta 2013

Ik ben Satu :)

Tassa nappaimistossa ei ole niita kaikkia kirjaimia, joita ma tartten, joten kirjoitan enemman illalla. Ma olen hullaantunut ihanista maisemista: pienista lammista ja kanavista, joita oli matkalla tanne Prattenburgiin. Tulin bussilla, mutta tarkoitus on pyorailla. En aloita sita ennen kuin ilma on lammin myos aamulla.
Taalla on niin vihreaa ja kaunista joka paikassa, ihania taloja eika mitaan betonihirvioita. Portteja, ikkunoita, ovia ja kaikkia ihania yksityiskohtia, joita ihastelen. Palaan illalla asiaan. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti