keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Miesten kanssa tänään

Toinen työpäivä: lisää uusia työntekijöitä ja uusia asiakkaita, hmm...nimien oppimisesta on lienee turha edes haaveilla? :D Kyllä mä niitä jokusen jo onneksi muistan...Tänään yksi mies kyseli olenko Indonesiasta; vähän hölmistyneenä vastasin, että en ja hän ei meinannut tajuta sanaa Finland ja sitten hän kertoi, että Indonesiassa Satu tarkoittaa numeroa 1. Wow, olen siis ykkönen ;) 
Mä jo yks päivä ihmettelin, kun joku kysyi tuleeko mun nimi jostain Aasian suunnalta :D 

Olin aamupäivän miesten kanssa puuhommissa ja täytyy sanoa, että oli mukavaa ja mikä meno: laulua, naurua ja välillä tietysti kaffepausse :)
Jotkut juttelevat ihan rohkeasti, mutta jotkut aristelevat englannilla puhumista ja yllättävän moni on ennen osannut puhua englantia ja ymmärtää sitä, mutta ei osaa enää puhua sitä itse. Päähän kohdistunut vamma tms.aiheuttanut sellaisen tilanteen ja puheen tuottaminen voi olla muutenkin vähän vaikeampaa ja hitaampaa. 
Mutta kyllä ne hienoa jälkeä saa, suurin osa yhdellä kädellä tekee maalailuja ym. Ohessa muutamia linnunpönttöjä:

Ihana possupönttö molemmilta sivuilta kuvattuna. Seuraava on vähän isompi kooltaan...


Ja sitten aika söpö pesukone :)

sekä kortteja

Myytävänä olevia koruja
Iltapäivän vietin kevyemmän käsityön parissa ja siellä syntyy myös hienoa jälkeä ja on todella ihanaa katsoa, kun ihmiset innolla tekevät, juttelevat ja nauravat. Bongailen sanan sieltä ja toisen täältä, joten useimmiten olen vähän perillä mistä jutellaan, mutta toisinaan ei mitään hajuakaan :D
Kovin ovat tietysti myös kiinnostuneita "siitä suomalaisesta" uudesta ihmisestä ;) Tekemistä riittää ja aika rientää, iltapäiväkahvit päästiin nauttimaan ulos: oli jo todella lämmin, kun ei tuullut yhtään ja takapiha on suojaisa. 
Nyt on aika käydä nukkumaan, uusiin tunnelmiin huomenna :) Voikaa hyvin <3

2 kommenttia:

  1. Löysin vasta nyt blogisi Johannan vinkistä, täytyypä heti laittaa kirjanmerkkeihin. Hyvin tunnut viihtyvän siellä, enkä ihmettele. Pitäisi meistä itse kunkin oppia enemmän elämään hetkessä. Toivottavasti tuot uutta asennetta tullessasi. Nauti täysin siemauksin! Terveisin Pia

    VastaaPoista