keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Anouk ja Aurinko :)

Woensdag 15.5.2013 Aamulla satoi vettä niin kuin usein viime päivinä on satanut, ja mä en ole kauhean innoissani siitä, mutta ei multa kukaan kysynytkään mitään :D Ollut sellaista koleaa, ja mä kaipaan lämpöä, vaikka en kestäkään kauhean lämmintä tai helteitä. Onneksi täällä ei ihan taukoamatta sada, esim.tänään kirkastui ja aurinko on paistanut n.yhdestä asti iltaan saakka. Ihan mahtavaa, heti on paljon pirteämpi mieli.

Uutinen tänään on ollut se, että Hollanti on päässyt monien vuosien jälkeen vihdoin Euroviisujen finaaliin, kappaletta en ole kuullut, mutta esittäjä on Anouk ja hän on hyvä laulaja, tosin vähän eri genreä yleensä edustanut. Katsotaan kuinka käy :D 
Somewhere, someone is looking for exactly what we offer.. Pikkupuodin toinen seinä alkaa olla valmis ja se näyttää tosi kauniilta <3 Tuolla olis niin paljon kaikkea ihanaa ostettavaa, mutta mihin ihmeeseen mä ne laitan??? Pakko varmaan ostaa uusi matkalaukku :D











Olis niin ihana viedä tuliaisiksikin vaikka mitä :) Katsotaan nyt...

Olin aamupäivän puutöissä ja koska kukaan ei tarvinnut erityisesti apua, pyysin saada itselleni jotain tehtävää: sain kin tosi kiva puutyön, jonka näytän, kun saan sen valmiiksi. Niin ihanaa tehdä käsillä kaikenlaista, nyt maalausta ja pientä muuta hommaa; näette sitten :)

Asiakkaita oli tänään 44; ilmankos tuntui siltä, että oli aikamoinen hässäkkä koko päivän, mutta mukava päivä.Iltapäivän olin kevyissä käsitöissä ja sain eräältä naiselta ihanan kortin <3 
Sillä oli sellainen muovikotelo täynnä kortteja ja mä luulin ne on ton paikan kortteja, mutta sitten kävi ilmi, että se nainen on tehnyt ne kaikki itse. Hän siis koristelee kortteja kuvin, ompelee helmiä ja sellaisia kirjailuja niihin: todella upeita :) 
Toi kortti on jo vanhempi, mutta se on ihan kuin siinä olis mun poika (10v) vauvana <3
Aurinko pullahti paistelemaan joskus yhden jälkeen ja siinä se sitten paistoikin koko päivän, iltaan asti. Kahvitauko iltapäivällä ja pääsi pitkästä aikaa ulos juomaan. Nice <3

Lumpeenlehtiä ja mansikankukkia..

Opetin jo aiemmin parille ohjaajalle: Minä rakastan sinua ja toinen oli sen unohtanut, joten kertasimme sitä ja samassa pöydässä olevat asiakkaat (varsinkin yksi nainen) innostui kovin opettelemaan sitä.
Olin iltapäivällä takkeja laittamassa ihmisten päälle ja ko.nainen halusi vielä kerrata sitä; se oli niin liikuttava, kun hänellä on muutenkin vaikea tuottaa puhetta ja sitten hän lausui sitä minä rakastan sinua-peräjälkeen, sanoin hänen hakijalleen, että kuuntelepa...Hakija (ne on niiden minibussien kuljettajia) ihmetteli, että mitä ihmettä se nainen puhuu ja mä kerroin, että se on suomenkieltä ja mitä se tarkoittaa :D Niillä oli tosi hauskaa ja mä jäin nauramaan sinne naulakolle. Tulin tosi iloiseksi siitä :)

Yksi kuva vielä puodista :)
Täällä Satu Salmi, Dordrecht. Lopetan tällä erää tähän, nukkukaa hyvin ja pysykää kuulolla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti