
Tuliaisia Pariisista Idalta <3
Pääsin puhumaan suomea, nauttimaan ihanaa ruusuteetä sekä syömään hyvän päivällisen. Koko lauantain satoi, joten kirjoittelin kortteja vähän piirustelin. Tänään olikin sitten jo ihan mukava päästä vähän liikenteeseen. Kaksi viikkoa takana, kolme edessä; ihan mahtavaa. Ensi viikonloppuna ollaankin Amsterdamista, joten mielenkiintoinen viikko tulossa. Nyt, kauniita unia-Wel je rousten <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti