Aus ö blift~ole hyvä, ek ben där ough~minä olen siellä myös :) En tiedä miten ne kirjoitetaan, mutta noin ne lausutaan :D Olen opettanut tänään myös Suomen kieltä: minä rakastan sinua, sudenkorento ja etana.
Aamulla kuvattua:
Ihana päivä <3 Tuli mieleen eilisestä kirjoituksesta, että kyllähän tuolla musiikkiakin harrastetaan; soittimia löytyy jos minkäkinmoista, sitten on keskusteluryhmiä ja sellainen ajankohtaista-ryhmä, jossa katsotaan päivän uutisia televisiosta ja lehdistä.
Ruokailin ensimmäistä kertaa tänään muualla kuin isossa salissa ja se oli juuri musiikkihuone, jossa huomasin kaikenlaisia rumpuja ja soittimia, ja sadekepin kaltaisen hienon pyöreän (n.30 halk.) kauniisti maalatun ja punotun "soittimen", jolla voi tehdä rentoutuksessa esim.meren aallolta kuulostavia ääniä yms. Ensi viikolla pääsen toivottavasti mukaan niihin aktiviteetteihin missä en ole vielä ollut.
Antoisa päivä: narikassa, keittiössä, puutöissä, kevyissä käsitöissä, välillä keittiössä ja ennen kotiinlähtöä taas narikassa; huomiseks sain yhden teippaushomman :D
Puutöissä mun homma oli auttaa yhtä miestä, mutta siinä kävikin jotenkin niin, että se antoi ohjeita ja mä tein: ihanan pienen puisen tuolin
Tarkoitus oli tehdä myös samanmoinen kahdenistuttava, mutta aika loppui ja iltapäivän olin eri ryhmässä...Ja ilmeisesti työni jälki teki vaikutuksen herraan, koska hän kysyi kun olin lähdössä, että are you married? :D Engelsia hän ei siis muuten juuri puhunut, mutta mittoja osasi kertoa ja tuon kysymyksen esittää :) Mutta hauskaa meillä oli, kun vuorotellen todettiin, että jaa~kyllä :D
Tunnelma verstaassa on muutenkin tosi kiva, radiosta kuunnellaan vanhoja kunnon biisejä sen kaiken sahaamisen ja muun mekastuksen keskellä :)
Oi kun olis sellainen verstas kotona; siellä voisi tehdä vaikka mitä milloinkin keksisi, unelma :)
Kahvitauot oltiin ulkona ja ne kerkes olla sopivasti ennen ukkosta ja sadetta. Ihana jyrinä, pari salamaa ja sadetta. Pois lähtiessäni nuuhkin ilmaa, joka oli täynnä tuoksuja sateen jälkeen <3
Sain kontaktia tänään myös moneen sellaiseen henkilöön, kenen kanssa en juurikaan ole ollut tekemisissä. Uusia työkavereita tuli jälleen lisää, osa sijaistaa tarvittaessa ja osa tekee vaan tiettyjä päiviä ym. Monenlaista, lomista ym.puhumattakaan :)
Do you still like it's nice here? Kysyi yksi työntekijä, oh yes I do. Sain myös hyviä vinkkejä Amsterdamin retkeä varten, no Rijksmuseum ym.tietty, mutta sitten Dam Squaren takana oleva alue, joka on täynnä pikkupuoteja etc.sekä Icebar, jota jäätä rakastavana ihmisenä täytyy kokeilla :)
Päätin, että kun menen takaisin kotiin, aloitan tekemään itse jotain mosaiikkityötä: olen ihaillut niitä jo pitkään ja nyt kun tuollakin olen nähnyt vierestä miten niitä tehdään niin haluan ilmanmuuta tehdä itse. Dank je <3
Aamulla kuvattua:
Ihana päivä <3 Tuli mieleen eilisestä kirjoituksesta, että kyllähän tuolla musiikkiakin harrastetaan; soittimia löytyy jos minkäkinmoista, sitten on keskusteluryhmiä ja sellainen ajankohtaista-ryhmä, jossa katsotaan päivän uutisia televisiosta ja lehdistä.
Ruokailin ensimmäistä kertaa tänään muualla kuin isossa salissa ja se oli juuri musiikkihuone, jossa huomasin kaikenlaisia rumpuja ja soittimia, ja sadekepin kaltaisen hienon pyöreän (n.30 halk.) kauniisti maalatun ja punotun "soittimen", jolla voi tehdä rentoutuksessa esim.meren aallolta kuulostavia ääniä yms. Ensi viikolla pääsen toivottavasti mukaan niihin aktiviteetteihin missä en ole vielä ollut.
Antoisa päivä: narikassa, keittiössä, puutöissä, kevyissä käsitöissä, välillä keittiössä ja ennen kotiinlähtöä taas narikassa; huomiseks sain yhden teippaushomman :D
Puutöissä mun homma oli auttaa yhtä miestä, mutta siinä kävikin jotenkin niin, että se antoi ohjeita ja mä tein: ihanan pienen puisen tuolin

Tarkoitus oli tehdä myös samanmoinen kahdenistuttava, mutta aika loppui ja iltapäivän olin eri ryhmässä...Ja ilmeisesti työni jälki teki vaikutuksen herraan, koska hän kysyi kun olin lähdössä, että are you married? :D Engelsia hän ei siis muuten juuri puhunut, mutta mittoja osasi kertoa ja tuon kysymyksen esittää :) Mutta hauskaa meillä oli, kun vuorotellen todettiin, että jaa~kyllä :D
Tunnelma verstaassa on muutenkin tosi kiva, radiosta kuunnellaan vanhoja kunnon biisejä sen kaiken sahaamisen ja muun mekastuksen keskellä :)
Oi kun olis sellainen verstas kotona; siellä voisi tehdä vaikka mitä milloinkin keksisi, unelma :)
Kahvitauot oltiin ulkona ja ne kerkes olla sopivasti ennen ukkosta ja sadetta. Ihana jyrinä, pari salamaa ja sadetta. Pois lähtiessäni nuuhkin ilmaa, joka oli täynnä tuoksuja sateen jälkeen <3
Sain kontaktia tänään myös moneen sellaiseen henkilöön, kenen kanssa en juurikaan ole ollut tekemisissä. Uusia työkavereita tuli jälleen lisää, osa sijaistaa tarvittaessa ja osa tekee vaan tiettyjä päiviä ym. Monenlaista, lomista ym.puhumattakaan :)
Do you still like it's nice here? Kysyi yksi työntekijä, oh yes I do. Sain myös hyviä vinkkejä Amsterdamin retkeä varten, no Rijksmuseum ym.tietty, mutta sitten Dam Squaren takana oleva alue, joka on täynnä pikkupuoteja etc.sekä Icebar, jota jäätä rakastavana ihmisenä täytyy kokeilla :)
Päätin, että kun menen takaisin kotiin, aloitan tekemään itse jotain mosaiikkityötä: olen ihaillut niitä jo pitkään ja nyt kun tuollakin olen nähnyt vierestä miten niitä tehdään niin haluan ilmanmuuta tehdä itse. Dank je <3

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti