Sunnuntai-ilta meni kamoja purkaessa ja nukkuessa. Maanantai eli eilinen oli täällä vapaapäivä, joka tuli ihan tarpeeseen :D Sain käytyä valokuvat läpi jne. Tänään sitten töihin pitkän viikonlopun jälkeen: sateesta huolimatta sinne oli erittäin kiva taas mennä :) Muistan aika paljon asiakkaiden nimiä, mutta on ne niin vaikeita; varsinkin, kun ne lausutaan ihan erilailla kuin kirjoitetaan :D Puutöihin ensiksi, etsiskelin mun keskeneräistä työtäni, mutta en löytänyt sitä mistään :( No, sen on joku varmaan tehnyt valmiiksi...Jotenkin hirmu nopeasti meni aamupäivä, lounaan jälkeen istuttiin salissa ja kävin tietokoneella. Iltapäivän vietin kevyissä käsitöissä ja sain värjätä kangasta: ihan sama mitä hommaa, mutta kun käsillä tekee niin se on mahtavaa <3 Jotenkin sellainen hiljaisempi päivä, asiakkaita ei ollut niin paljoa ja osa lähti aamupäivän jälkeen kotiin. Alan nyt vähän hahmottamaan enemmän asiakkaiden yksilöllisiä ominaisuuksiaan ja piirteitään; sikäli harmillista, että harjoittelu loppuu piakkoin.
Toki mulla on kova ikävä lapsia ja saunaa :) Eikä ajatus siitä, että Suomessa on lämmin ja kaunista, tunnu ollenkaan pahalta :D Pari ekaa viikkoa oli sellainen olo, että en halua lähteä täältä mihinkään...Toisaalta mä haluaisin tehdä täälläkin vielä vaikka mitä, mutta katsotaan mitkä toteutuu: säätila ei kauheesti muutu, viikonloppuna ja ensi vkon alussa ehkä aurinko näyttäytyy. Se vaikuttaa niin paljon mieleen tällä hetkellä; auringon valoa kun ei Suomessa liikaa saa ja täällä on ollut aika harmaata. Viime viikolla oli yksi aurinkoinen päivä <3 Iltapäivällä se mun keskeneräinen työnikin löytyi; saan sen viimeisteltyä huomenna :)
Silti mä nautin täällä olosta ihan mielettömästi ja suosittelen jokaiselle vaihtoon hakemista: Hollanti on loistava vaihtoehto, mutta toki niitä on muitakin maita minne hakea. Pidän edelleen kovasti tästä ilmapiiristä ja ihmisistä; aion palata Hollantiin ja toivottavasti vielä moneen eri paikkaan. Nyt mun on aika alkaa nukkumaan: huomenna uusi päivä, uudet kuviot ja aikomus mennä Idan kanssa kaupungille syömään <3 Päästään puhua pulputtamaan ihan suomeksi :D Sain tänään yhdeltä työntekijältä todella paljon kehuja (oli ihan oikeasti hämmästynyt) kielitaidostani, että olen niin nopeasti oppinut hollantia <3 Mä olen aina tykännyt kielistä ja nyt kun on päässyt vähän jyvälle koko kielestä niin onhan sitä mielekästä opetella lisää :)
Goede nacht <3
| Naarde-Bussumin asema |
Toki mulla on kova ikävä lapsia ja saunaa :) Eikä ajatus siitä, että Suomessa on lämmin ja kaunista, tunnu ollenkaan pahalta :D Pari ekaa viikkoa oli sellainen olo, että en halua lähteä täältä mihinkään...Toisaalta mä haluaisin tehdä täälläkin vielä vaikka mitä, mutta katsotaan mitkä toteutuu: säätila ei kauheesti muutu, viikonloppuna ja ensi vkon alussa ehkä aurinko näyttäytyy. Se vaikuttaa niin paljon mieleen tällä hetkellä; auringon valoa kun ei Suomessa liikaa saa ja täällä on ollut aika harmaata. Viime viikolla oli yksi aurinkoinen päivä <3 Iltapäivällä se mun keskeneräinen työnikin löytyi; saan sen viimeisteltyä huomenna :)
| Amsterdamin kaupan ikkuna |
Goede nacht <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti