maanantai 13. toukokuuta 2013

Eksynyt muurahainen

Ihmettelin aamulla, kun olin Overwegin oven takana, että miksi siellä on pimeää..Jostain kuului miehen ääni: Satyy..The door is closed...Onneksi sade oli lakannut, menin autolle ja siellä istui 5 työntekijää ja yksi seisoi siinä ulkopuolella; mä pikkuisen ihmettelin, että miksi se siinä seisoi, mutta ajattelin autossa on joku sen tuttu ja on jäänyt juttelemaan. 
Yksi työntekijä oli lähtenyt hakemaan unohtunutta avaintaan, siihen kerkesi tulla muutama asiakaskin ja niitä vaan nauratti kovasti. 
Kello oli 8.55 kun päästiin sisälle ja normaalisti siinä vaiheessa aloitellaan jo aamukahveja, mutta tänään se siis vähän viivästyi.

Kävin katsomassa sen huoneen, jonka olin teipannut ja se oli maalattu: olivat kovin tyytyväisiä teippauksiini, jolloin huokaisin, kun olin epävarma oliko se varmasti tarpeeksi 
hyvä ja oli se :) Ensimmäinen hylly paikoillaan..
Linnunpönttöjä ja mitähän muuta??


                                               
Puodista tulee hieno!! Ostin lisää kortteja tänään, koska haluan omalta osaltani tukea heidän toimintaansa ja tulevaisuutta. Pienikokoinen linnunpönttö saattaisi mahtua matkalaukkuun, jahka vähän teen muutamia järjestelyjä :D
Katsotaan mitä kaikkea nyt laittaa myyntiin ja mitä kaikkea mä tuon mukanani :)

Olin koko päivän tänään kevyempien käsitöiden parissa ja täytyy sanoa, että siellä ei ole yhtään niin hyvä meno, kun puutöiden tekijöillä; mukavia asiakkaita sielläkin toki on, mutta kukaan ei laulele eikä radio ole päällä :D 
Helmikala roikkumaan koristeeksi
Avaimenperäksi tai koristeeksi laukkuun



Päivän eläinhavainto oli käsityöhuoneen lattialla kipittelevä muurahainen, se oli ihan yksin eikä se tuntunut tietävän minne sen pitää mennä :( Se oli selkeästi eksyksissä...
Ja siitä salmiakista: täältä saa parempaa salmiakkia kuin Suomesta (no ei ehkä oo merkkarin vielä voittanutta ;) ) Venco Jubes, zacht zout, yummy :D

Päivän keltainen on tänään: tsadaa...muovikassi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti