tiistai 28. toukokuuta 2013

Mijn laatse Maandag heer

Eilen oli vallan liikuttava päivä töissä: monet jo kyselivät, että onko nyt minun viimeinen viikko ja kun sanoin, että on, he sanoivat "pity" ja yksi mies pyyhki silmiään, hän ei puhu englantia. Sain eräältä naiselta kirjeen, jossa hän kertoi kuinka hänestä on ollut kiva, että olen ollut siellä ja hän pitää minusta kovasti. Koska oli aurinkoista, pyysin häntä ulos ja hän alkoi itkemään :( Annoin hänelle sitten osoitteeni ja sähköpostiosoitteeni, koska voimme siten olla tekemisissä ja lupasin lähettää hänelle kuvia. Mä jäin miettimään sitä, että sillä naisella on ollut todella paljon vaikeuksia, sairauksia ym. ja silti se on aina iloinen ja optimistinen; aivan mahtava ihminen. Hän näyttää mulle aina uusia valokuviaan ja eilen hän halusi ottaa meistä pari yhteiskuvaa ja tänään sain ne tulostettuna itselleni :)

Pääsin iltapäivällä Yogaan, joka oli hieno kokemus ja mä ihan meinasin nukahtaa sinne :D Siellä menikin aika tosi nopeasti ja ihana oli lähteä hyvillä mielin taas "kotiin": aurinko paistoi ja linnut lauloi ;) Täällä noita aurinkoisia päiviä kun ei liiemmin ole ollut :D 

Menin takapihalle istumaan vuokraemäntäni kanssa, juotiin teetä ja otin valokuvia, kuunneltiin Von Hertzen Brothersia ja katseltiin heidän videoitaan. Sain hyvän tilaisuuden esitellä bändin, koska hän kutsui minut keskiviikkona syömään VanHarte-ravintolaan, jonka nimi siis tarkoittaa sydämestä eli samaa kuin Von Hertzen :D

Söimme loput tekemäni kaalilaatikot päivälliseksi ja sitten olinkin loppuillan huoneessa: mulle tuli migreeni, ei mitenkään rajusti, mutta kuitenkin jouduin ottamaan kaksi särkylääkettä enkä meinannut saada nukutuksi. Aamulla olin iloinen, kun herätessäni huomasin pääkivun olevan poissa ja ulkona paistoi aurinko :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti