sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Ihmisen on lähdettävä kauas, jotta ymmärtäisi mitä on lähellä....

Langzaam zontag :)

Ei ole helppoa eikä tärkeää palata menneisyyteen ja repiä auki sen haavoja. Ainoa puolustukseni on, että sieltä saamani tieto auttaa minua paremmin ymmärtämään nykyhetkeä. (Alef)


Kukkia annetaan lahjaksi, koska niissä näkyy rakkauden todellinen merkitys. Se, joka yrittää omia kukan itselleen näkee sen kauneuden kuihtuvan, mutta se, joka tyytyy katselemaan sitä kedolla, saa pitää sen aina itsellään, koska se on osa iltapäivää, auringonlaskua, mullan tuoksua ja taivaanrannan pilviä. (Brida )




Täytyy tietää, milloin joku vaihe on tullut päätökseen. Ajanjakso on ohi, ovi suljetaan, yksi luku elämästä on takanapäin- ei ole tärkeä mitä nimeä käyttää, vaan tärkeää on jättää menneisyyteen ne elämän hetket, jotka ovat jo kuluneet ohi. (Zahir)




1 kommentti: